måndag 16 januari 2012

K-designs start

Hej, vad roligt att just du hittade hit. Här kommer ni kunna hitta utmaningar, nyheter och inspiration med 
K-designs produkter. 
Än så länge har bara en kollektion med papper släpps men förhoppningsvis är det bara en av många ha ha ha.
Jag har så mycket idéer som jag vill göra till verklighet ;)
Om några dagar kommer jag lägga ut den första utmaningen just för att jag är så nyfiken på att få se vad ni hittar på med papperskollektionen Simpley Grunge.
Men så länge så kommer det lite inspiration med vad jag har gjort med dem.
Är du redan följare av min privata blogg så har du säkert redan sett dessa.


Hey, just love that you found us. Here you can find challenges, news and inspiration with
K-designs products.
So far, only one collection of papers has been released but hopefully it is just one of many.
I have so many ideas that I want to make reality of ;)
In a few days I will start the first challenge just because I'm so curious to see what you make with  the paper collection Simpley Grunge.
But now I will add a little inspiration with what I have done with them.
If you ar a follower of my personal blog you may all ready seen these.


En post-it tavla / A post-it holder 


Kort / Card



 Kort / Card



Kort / Card



En layout / A layout

Kram / Hugs



2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Du är helt otrolig på att skapa snygga alster.

Lycka till med K-Design.

Ska bli kul att följa med från början.

Nu måste jag ju köpa papprena så jag kan vara med på utmaningarna.

Kramis

Ywonne sa...

GRATTIS !!!!
Ska bli såååå kul och spännande att följa dig i det här...papperen kommer att inhandlas...

Måste ses snart...men du kommer väl inte ha ett enda hål i almanackan snart *S*

Ha det så bra så länge...