söndag 26 februari 2012

Förlängd utmaning och en LO


Jag bestämde mig för att förlänga utmaningen med förhoppning att få se fler underbara alster från er bloggläsare så nu har ni till den 11 mars att vara med och då ska förhoppningsvis den nya kollektionen vara på gång. Är någon intresserad av att se lite sneek peeks?

I have decided to extend the challenge with hope on see more of your wonderful work with them so now you have until the 11th of march.
I hope the new collektion will be on it´s way here then. Is anyone curious of a sneek peek?

Men idag tänkte jag även bjuda på en layout som jag gjort med delar av pappret Music in my heart.

But today I show an Layout I made by parts of the paper Music in my heart.




Ha en riktigt skön söndag i det här underbara vädret.

Have a wonderful sunday in this beautyful wether!

Kram / Hugs


1 kommentar:

Anna sa...

Åh, vad glad jag blev när jag såg att du förlängt utmaningen för då kanske även jag hinner vara med :)
Kramis