måndag 23 april 2012

Layout med färger / with colors...

Idag har jag lekt med färger. Och då jag gillar kontraster så fick det denna gång bli orange och papprena Time for Lyrics och All Times.
Jag började med att mista mitten av pappret med två olika orangea nyanser. Och sedan färgade jag in motiven i pappret med min distress marker Spiced Marmelade.

Today I played with colors. And I like the contrast so that was that this time beorange and the papers Time for Lyrics and All Times.
I started to spray the middle of the paper with two different orange mists. And then colored the motives of the paper with my distressmarker, Spiced Marmelade.




Kram / Hugs


3 kommentarer:

Stephi sa...

wow va snyggt!!!!!!!

Outi sa...

Superläckert! Tack för tipset! Har aldrig funderat på att färglägga delar av ett mönsterpapper på det sättet:-)
Kram Outi

Kreativa Kakan sa...

Jag hade inte heller någon aning om att det gick med mörkare papper. Riktigt snyggt, men så klart...det måste ju hålla samma stil som fotona :-). Taggtråden var en läcker detalj. Kram