måndag 2 april 2012

Ny återförsäljare, kort och info...

Hej på er, tyvärr lagom till att jag släppte de två nya kollektionerna så åkte jag på lunginflammation. Och tro mig, jag är såååå glad att jag äntligen är på bättringsvägen för det har varit tufft. 
Och därför har jag heller inte orkat med att varken att scrappa eller blogga men nu ska det förhoppningsvis bli ändring på det.
Den nya webshoppen som jag lovade er skulle bli klar i mars (jätteledsen för förseningen) hoppas jag att jag kan öppna i morgon då jag har ett problem med den kvar att lösa.

Hi all, unfortunately, just before I released two new collections, I got sick, with pneumonia. And believe me, I'm so glad I finally on the mend for it has been tough.
And therefore I have also not been able to either to scrap or blogging, but now it will hopefully about to change.
The new web shop that I promised you would be ready in March (really sorry for the delay), I hope that I can open tomorrow when I only have one more problem to resolve.

*

Men nu finns det dock tre butiker där ni får tag på de nya papprena.
ScrapPerra
Scrapdraken
och 
från och med måndag-tisdag även
Scrapbruket 
där ni får tag på K-designs SAMTLIGA papper!
Jätteroligt att ha så härliga sammarbetspartners :)

But now there are three shops where you get the new papers.
ScrapPerra
Scrapdraken

and
from Monday or Tuesday also
Scrapbruket
where you get K-designs ALL papers!

Great tohave so wonderful partners :)

*

Och så vill jag även passa på att bjuda på lite inspiration... 
Jag har gjort ett kort med papper från serien Old Times och motiv från Kenny K.

And so, I would also like to offer a little inspiration ...
I made a card with a paper from the series Old Times and motives of Kenny K.



På återseende! / See you soon!






1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Så jäklans läckert.
Härligt att höra att du är på bättringsvägen
Kramis