torsdag 5 juli 2012

Vinnaren /Winner #4

Hej på er, gissar att ni är nyfikna på vem vinnaren av den senaste utmaningen är?

Då får ni vänta lite till ha ha ha för först vill jag berätta att jag har bett en vän till mig att hoppa in som gästDT under sommaren och hon har tackat ja vilket är väldigt roligt. Hon är ganska ny inom Scrapbookingen ( inte ens ett år) men jätteduktig!

Varmt Välkommen ROZZAN!

Men nu ska jag berätta vem den nya vinnaren (och om hon vill, även nästa GDT) är...

*
*
*
*
*
*
*
*
Det var ett tufft beslut så även denna gång tog jag hjälp...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Vinnaren skapade detta kort som blev "juryns" favorit med motiveringen:

"Mycket roligt sett att använda papper på, både på insida och utsidan och med fina detaljer"

*
*
*
*
*
*
*



Grattis Snojbi, vänligen maila mig till
kattiz78 @ hotmail.com

Ny tävling kommer ut på söndag men även några av de föreslagna charmsen har kommit hem/är på väg hem så håll utkik ;) Och ni har väl inte missat de nya dekorationsförpackningarna som nu finns i shoppen?

4 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

GRATTIS!
Kortet är jättefint.
Kram Lisa

Marita Johansson sa...

Rozzan är ju bara sååååå himlans kanonduktig.

Såååå himlans roligt att få vinna

Kraaam

Rozzan sa...

Grattis Snojbi!! Verkligen ett fint kort på ett lekfullt sätt med öppningen i mitten:-) KUL!

Ha det gott
Kramiz

Rozzan sa...

Tack Kattis för förtroendet du ger mig att få "gästa" hos dig och K-design. Det ska verkligen bli kul och jag hoppas att jag kan inspirera andra med dina fina produkter som du har i shopen:-)

Ha en fin dag
Kramiz