söndag 9 september 2012

DT-Call!!! och vinnare!!!

OBS! Nyare poster finns under denna som ligger kvar först till den 9 september.
OBS! For newer post, scrol down becouse this one´s a sticky post that stays up to September 9.


Först vill jag presentera vinnaren av förra utmaningen och jag ber jättemycket om ursäkt att det tagit såååå lång tid. Jag har lånat några bilder från vinnarens blogg för det här vill ni inte missa att se.....
Så ett stort grattis säger jag till....


First I want to announce the winner of the last challenge and I pray a lot to apologize that it has taken soooo long. I borrowed some photos from the winner's blog for this you do not want to miss seeing .....
So a big congratulations I say to ....





Vänligen kontakta mig på mail
Please contact me on email 

kattiz78@hotmail.com

Ny utmaning kommer upp den 1 september....
Och i veckan kommer det upp lite tjuvkikar på de nya kollektionerna...

New challenge coming up on September 1 ....
And this week, it's up a little sneak peek at the new collections ....



DT-CALL!

Nu är det dags att sätta ihop K-designs första Designteam eller vad säger ni?
Now is the time to put together K-designs first Design team or what do you say?

Perioden som gäller är från jag har teamet klart till den sista december 2012 och alla är välkomna att söka oavsett om du bor i Sverige eller utanför. Kortmakare, Scrapbookare eller gärna en mix...
Jag söker två personer till som kan tänka sig att skapa och inspirera med K-designs produkter och ingå i teamet tillsammans med de två designers som redan är klara.


The period involved is from I get the team completed and to the end of December 2012 and all are welcome to apply regardless of whether you live in Sweden or outside. Card maker, Scrapbookare or like a mix ...
I am looking for two people who are willing to create and inspire with K-designs products and be part of the team along with the two designers that have already been completed.



Rozzan 
som redan gjort mycket fint här i bloggen och efter att jag frågat, gärna ville vara kvar året ut.

that already done much beautiful things in this blog, and after I asked, eager to remain throughout the year.

Och så ett nytt tillskott som jag vill hälsa varmt välkommen in i gänget.
And so a new addition I greet warmly welcome to the team.

Sarah

Så till lite praktiskt...  /   So little practical ...

- Sökandena måste ha en egen blogg.
- Skriva 3 men gärna fler ;) blogg-inlägg i månaden.
- Hjälpa till att hitta på tävlingar vid behov men
framför allt hjälpa mig att rösta fram vinnare i dem ;)


- Applicants must have their own blog.
- Type 3 or more blog posts a month.
- Helping to create challenges when necessary but
above all help me to pic winners in them ;)




DT medlemmar får...  /    DT members get...

- DT rabatt på K-designs produker i shoppen.
- Får DT-paket med jämna mellanrum men framför allt vid releaser.
En DT-knapp att sätta i bloggen.


- DT discount on K-Products of designs in the shop.
- DT packets periodically but especially when releases.
A DT-button to put in the blog.


Är det något ni undrar över skriv gärna en kommentar eller maila så svarar jag så fort jag kan.
Och hur söker ni då?
Jo, jag vill att ni skapar ett alster (kort, LO eller alter) som verkligen beskriver eran stil (gör inget om ni gör fler) och lägger in länken till det inlägget i inlinkz här nedan.

(OBS! Det behöver inte vara K-designs produkter på erat alster för att kunna söka)


Is there anything you wonder about please write a comment or email, I reply as soon as I can.
And how do you do?
Well, I want you to create a product (card, LO or alter) that really describes your style (does not matter if you make more) and add the link to the post in inlinkz below.

(OBS! It dont have to be K-designs products on your creation to apply)

Sökningen pågår till den 9 september  23,59 därefter presenterar jag de nya medlemmarna så fort jag bestämt mig och kontaktat dem.
Ser fram emot många ansökningar nu då jag hoppas ni är många som vill leka med K-designs produkter ;)

Enter before September the 9:th  23.59 then I present the new members as soon as I made ​​up my mind and contacted them.
Looking forward to many applications now that I hope you are many who want to play with K-designs products ;)

Lycka till!  / Good luck!

























9 kommentarer:

Marita Johansson sa...

GRATTIS MezzaNotte
Spännande med DT - Call hoppas Du får mååånga som söker

Kraaaaaam

Johanna1978 sa...

En fråga: Måste man använda material från K-design till ansökningen?

Kristina ScrapSalig sa...

Varma gratulationer till vinnaren!! En helt underbar skapelse, så läcker och med så många fina detaljer att frossa i!

Kramar

ztina sa...

Tokgillar dina papper så det skulle vara en ära att vara med i ditt designteam. Jag har laddat upp två alster som jag tycker representerar mig.
Ha en bra dag!
Kram ztina

ztina sa...

Eftersom jag helt missade att man skulle skapa ett nytt alster till detta så har jag nu lagt upp ett nygjort alster =)
Nu håller jag hårt i tummarna!
Ha en trevlig kväll!
Kram ztina

Rozzan sa...

Grattis Mezzanote!! Så läckert!!!
Blir spännande att se vad du hittar på här i bloggen:-)
Ha det bäst
Kram

Therese sa...

Måste det vara nyskapande?

Rozzan sa...

Fantastiskt underbara alster ni skapat! Det blir ingen lätt uppgift att utse DT här...
Ytterligare några timmar kvar att skicka in om någon vill va med
Lycka till alla

Johanna1978 sa...

Äsch, nu har jag missat chansen!
Lycka till ni andra tjejer :)