fredag 31 augusti 2012

Ska iväg på träff och så lite nyheter!

Idag åker jag iväg med butiken på en träff i helgen hos Scrapperra så saldon kommer inte att stämma förrän jag kommer hem och kan ändra dem på söndag. Är det stämplar som tar slut så kommer jag att ta hem dem igen men det kan ta några dagar....
 
Och så har jag ett litet minisläpp på träffen på lördag av kollektionen
"This and That"
I den minikollektionen ingår dessa tre papper och de kommer upp i shopen på söndag eller måndag :)
Och här kommer en sneak ;)
 


 
Önskar er alla en riktigt skön helg! Och kanske ses vi på Scrapperras träff?
 
Kram
 
 

5 kommentarer:

Sandra sa...

Vill ha!!! Vill ha!!! Vill ha!!!
Så kul det ska bli att få se mer av detta!!

Hoppas helgen blir toppen!

S

Marita Johansson sa...

Som vanligt helt fantastiska papper.

Hoppas att du får sålt massor nu i helgen

Kraaaaam

Rozzan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Rozzan sa...

Helt underbara papper <3
Ha en jättebra helg...
jag är lite avis :-(
Kramiz

LisaVeronica sa...

jag gillar verkligen dina papper! men jag har inga... :/ får se till att ändra på det snart!