måndag 17 september 2012

En klocka till den underbara

Hejsan, idag kommer ett första inlägg från mig, Kristina (smeknamn på nätet är ScrapSalig).
Det känns otroligt spännande och roligt att under hösten få arbeta med K-Designs läckra produkter och att få vara med i Kattiz skickliga besättning av inspiratöser!
Här kommer mitt första alster:


Klockans former har jag ritat ut på fri hand och sedan klippt och vikt ur svart cardstock. Simply Grunge och arket Stone står för den steniga fägringen.

Runt klockan har jag fäst ett svart satinband med silvertrådar.
Snyggingen i blå kostym heter Lil Valentine Lad Luca och honom hittar ni också butiken.


Den läckra charmen med kugghjul har jag pimpat med ett litet hjärta.


En liten tag att skriva en hälsning på finns också med. Textstämpeln, som ju är helt underbar, är embossad med VersaMark och svart, glittrigt embosspulver.


För att mjuka upp kuggisarna en smula har jag fäst en blomma tillsammans med ett par grankvistar.

Allt från mig för denna gång!
Ha en alldeles UNDERBAR dag, stor kram!

5 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Sååå jäklans snyggt

Kraaam

Katja/MezzaNotte sa...

Wow, vilka vackra detaljer det är på klockan! Kram

Rozzan sa...

Sååå fiiin klocka!
Kramiz

Majsan sa...

OMG såå himla läcker, vilka detaljer, alla kugghjulen ÅHH ja jag tycker att det är helt fantastikt LÄCKER helt enkelt :)

KRAM MAJSAN

Kristina ScrapSalig sa...

Tusen tack allesammans för alla goa och värmande kommentarer! =D

Kramar