lördag 15 september 2012

Förbaskat förbenat....

Hej!
Här kommer mitt första inlägg i K-Designs bloggen!
Fick ju världens mumsigaste paket av Kattiz som jag satte tänderna (läs händerna) i direkt!
Så mitt första kort då....

Ja, lite typiskt mig kort... Magnolia =) Förbaskat förbenat-texten är så gullig tycker jag!
Pappren jag använt är Simply grunge together och Old times together
Handgjord blomma jag beställde för ett tag sen ;))
Oj då...suddigt. Ville visa nyckelcharmen ;))  Massa snygga charms finner ni HÄR!! Och såklart Kattiz handgjorda blomma här med! Så fiiin!!
På återseende!!
Kramar Sarah

6 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Jättesött kort och vilken rolig textstämpel!

Marita Johansson sa...

Kanonsnyggt

Kraaaaaam

Rozzan sa...

Jättefint kort!, och stämpeln är underbar:-)
Ha en fin lördag
Kramiz

Kristina ScrapSalig sa...

Superläckert med många snygga detaljer! Jag faller pladask för den härliga gröna färgen, mums! den handgjorda blomman är udnerbar och du har satt samman allt så perfekt!

Ha en skön lördag!

Kram

Majsan S sa...

Superhärligt kort, textstämpeln är ju såå rolig, blommorna är ju så fina och vilket härligt fägval, ME LIKE :)

KRAM MAJSNA

Stephi sa...

väldigt fint kort i härliga färger