tisdag 2 oktober 2012

Åkdon till prinsessan

Min systerdotter fyller snart hela fem år och istället för ett grattiskort ska hon få en sagoinspirerad droska. Droskan är uppritad och klippt ur gul cardstock och klädd i de ljuvliga arken Colorful och Dots and Stripes ur serien In Colors.

 
Designarkens kanter är sotade med distress ink Dusky Concord. De söta stämplarna från Magnolia har jag fäst på overheadplast för att kunna fästa dem en bit från vagnen.
 på ett "osynligt" sätt.
 


Självklart har jag öst på med underbara dekorationer från butiken; blommor och en läcker kapsyldekoration.

 
Inuti vagnen gömmer sig en tag som jag gått lös på med distress ink och embosspulver.
Den härliga textstämpeln finns givetvis också i butiken!

 
Tack för att du tittade in, ha en ljuvlig dag!
 
Kram från DT Kristina ScrapSalig

2 kommentarer:

Majsan sa...

MEN vilket alster blir alldels stum, helt fantastiskt, åhh I LOVE IT :)

KRAM MAJSAN

Kristina ScrapSalig sa...

Varmt tack till dig, vad kul att du tycker om min prinsessvagn!! =D

Kramar