tisdag 2 oktober 2012

Challenge #6 - Anything goes och information!

Nu har jag med K-designs varit ute på min första mässa och med mig hade jag DT Rozzan till hjälp.
Vi hade jätteroligt och har fått mersmak....
(Tack tjejen ;) för all hjälp)
Vi har träffat så många härliga människor dessa två dagar och fått så mycket inspiration av alla underbara tävlingsalser vi fått se så nu riktigt kliar det i fingrarna för att få prova mycket av det vi har sett....
STORT tack till er alla som besökte oss i helgen och förgyllde våra dagar! Ni är underbara!

***************

Den 5-7 oktober kommer jag inte att kunna plocka några ordrar då jag är på äventyr igen men den här gången ska jag till Karlstad och scrappa själv tänkte jag, så inkomna ordrar packas under måndagen som tidigast.

***************
DT Sarah kommer att ta en liten paus pga privata anledningar, men jag har frågat MezzaNotte (Katja) om hon kunde tänka sig att vara kvar och till min lycka sa hon ja, :D så vi kommer att fortsätta få njuta av hennes underbara skapelser framöver. Så varmt välkommen till det fasta gänget Katja!

Helt otroligt vilka fantastiska DT-tjejer som vi fått här på K-designs. :D

***************

Ny månad, ny tävling!
Som ni kanske märkte kom det aldrig upp någon i september men nu hoppas jag ni har landat efter sommaren och är jättesugna!

Och vad har vi för tema då?

Ja för att värma upp ordentligt så tar vi en lätt en ;)

Fritt val!
Anything goes!

Det ända krav jag har är att det
ska finnas med papper och/eller stämplar från K-designs
tydligt på ditt alster.

Vinnare tar jag fram tillsammans med mitt DT team som får ett presentkod värde 100 kr i shoppen :)
Utmaningen pågår till den sista oktober 23,59 och vi presenterar vinnaren så fort vi är överrens ;)

6 kommentarer:

Carina sa...

Tack själv för en kul helg (Sthlm city scrap). Kul att du var där med ditt härliga sortiment. Å så klart att du höll i en rolig kurs! :)
Du har många härliga och goa stämplar och papper, så oss scrappare blir du inte av med! :) Tvärtom!

H:Carina

carina sa...

Ang oktober-utmaningen.... Om man är med i utmaningen vart lämnar man in sitt bidrag?

Katja/MezzaNotte sa...

Carina- ladda upp ditt bidrag i inlägget- via "lilla" blåa knappen- Add you link-

Ska bli spännande att se vad du laddar upp!

carina sa...

MezzaNotte >> Tack för beskrivning på vart jag tar vägen för att ladda upp bild på mitt ännu ogjorda bidrag. Bidraget ska absolut göras och laddas upp.

Stephi sa...

Nu hoppas jag på tur.

Laurén sa...

Hur gick det i denna utmaning? Nyfiken som alltid!