lördag 6 oktober 2012

Juläpple i kärlekens tecken

När jag först fick tassarna på det läckra jularket Nightstar tyckte jag att det påminde om ett mumsigt juläpple. Antar att jag är huvudmisstänkt när det gäller bettet på äpplets vänstra sida? =)

 
Kärleken flödar ur äpplet och för att matcha temat valde jag den fina julstämpeln "All I want...".  Jag gillar att stämpla på Vellum så att underlaget skymtar igenom texten.
 
På den fjäderklädda pilen som letat sig rakt genom äpplet hittar vi Amor själv. Hans byxor har blivit snöprickiga med lite duttar från Blender-pennan.

 
De vita blommorna Make your own är perfekta att färga in och matcha ihop med sitt alster. Jag har använt distress ink Fired Brick och duttat slarvigt över blommorna.
 
Mitt i en av blommorna sitter en liten bjällra. Den pinglar så fint när man tar i kortet!
Behöver jag nämna att jag är helt såld på dessa bjällror?

 
En liten go och glad snögubbe dinglar från en kulkedja hängandes på äppelkvisten.

 
Ha en skön lördag!
 
Kram från DT Kristina ScrapSalig

Inga kommentarer: