söndag 14 oktober 2012

Life is a journey

Här kommer en LO med ett vintage foto. Gillar verkligen vintagestilen och det är härligt att kunna spara foton från förr.

Här har jag använt mig av ett papper från First Christmas serien, Vintage Square,som passar utmärkt till vintage foton. Bronzedekorationerna matchar ju perfekt till pappret. Byggt upp små kluster av blommor och dekorationer.
Har embossat cardstock, som jag färgat in med distress stain och på det har jag embossat ytterliggare än gång med guld. Infärgad ostduk och lite riven wellpapp med svart mist för att förstärka vintage känslan.
 
Några av er kanske har sett denna förr.... jo jag gjorde den i Karlstad på Svensk Scrapbooking träffen. Det roliga var att jag vann första pris med den.
See U. Kram Katja
 

2 kommentarer:

Gitte sa...

Wauuw its a beautiful layout.

Marita Johansson sa...

Rent ut sagt så är den Skitsnygg

Kraaaam