fredag 12 oktober 2012

Mixed Media tavla

Så var det äntligen dags för mitt första inlägg här hos K-Design! Är så otroligt glad över att ha äran att vara en del av detta supergäng! Dagen till ära tänkte jag visa en Mixed Media tavla som jag gjort med de snygga pappren från kollektionen Summer Splash. Jag har använt mig av Vintage summer i bakgrunden och Pink Waves till hjärtana.


I bakgrunden har jag även använt mig av nät, ostduk, akrylfärg och modeling paste för att få härlig struktur på tavlan.



Det var allt för mig för idag! Vi ses framöver!
Kram ztina

4 kommentarer:

Ywonne sa...

Men, gud vad fin...så härliga färger.

Ha det...

Kristina ScrapSalig sa...

Oooh, läcker liten tavla! Vackert arbete med fina och varierade strukturer, underbar text!

Ha en skön helg!

Marita Johansson sa...

Himlans så läcker

Kraaaaaam

Katja/MezzaNotte sa...

Himlans läcker!