torsdag 29 november 2012

Christmas Night som passepartoue

Nu är det dags att fixa med lite julklappar...
Och jag har nog tänkt att ge bort några olika sorters tomtetavlor..
Jag har köpt jättefina silverramar med canvas på netto,
och satt in mina målade digistämplar.


Jag har använt det alldeles underbara
 pappret Christmas night som passpartoue.
(reservation på stavningen av passepartoue)


Lite fina stjärnor och metalfärgade blingstenar
 har jag fäst på de uppvikta kanterna.


Jag har vänt canvasen åt fel håll för att få lite djup på tavlan.
Längst in på träramen har jag satt lite washitejp för att dölja träet


Här ser ni lite mer hur jag har vikt upp flikarna och fäst dom med öljetter.


En fin ren från Tim Holtz får pryda ett hörn
tillsammans med stjärnorna på pappret.
Olika band i många färger finns också i shoppen


Lovar att jag kommer att göra fler av dessa tavlor..
Superroliga att göra...
Och även riktiga roligt motiv att måla,,,
kommer kanske nummer två,tre eller fyra....
fast med annat motiv från samma serie.
 Ni får hålla koll på min blogg
 för där kommer jag absolut att lägga upp fler...
Lika men olika;-)

Önskar er en härlig dag

3 kommentarer:

Päivi sa...

Snyggt! Härliga papper! Och vilken rolig stämpel du har :)

Ha det bäst!

Lotta sa...

Så snygg jultavla! kram Lotta

Marita Johansson sa...

Sååå Jäklans snyggt och stämpeln är ju bara Sååå cool
Och så har du ju färglagt Sååå snyggt

Kraaaaaam