lördag 24 november 2012

Fina underbara

Min underbara son var hemma i år
så vi fick uppvakta honom på hans födelsedag!!!
Det har inte hänt de senste fem åren,
eftersom han har jobbat utomlands sen han var 19 år ,
så det var verkligen dags tyckte mamma:-)

Jag har förevigat detta med lite foton
och gjorde en LO av ett foto.
Jag har använt mig av en jättefin skiss från en utmaning
av Ulrika Waldner som var på FB i tisdags.

Jag har använt de härliga papprena All Times
från kollektionenen Old Times och
Music in my heart från första kollektionen Simpley grunge.
De klär varandra perfekt:-)



Blommorna är från egna gömmor
men den fina kapsylen hittar ni under dekorationer.
Ostduken hittar ni HÄR.


Hinner ni så är det fortfarande några dagar kvar
 på novembers utmaning,,ser fram mot att se vad ni hittar på:-)

Önskar er alla en fortsatt trevlig helg






2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Görsnygg Lo
Kraaaaaam

Kristina ScrapSalig sa...

Superläckert, vad snyggt med vit bakgrund till de mer jordnära färgerna och en snygg inramning med svart!

Kul att du lyckades fånga ögonblicket och stunden och sedan föreviga det med en vacker LO! Vackert!

Ha en kanondag, kram!