söndag 10 februari 2013

Spring Moments

Idag tänkte jag visa två alster som jag har gjort med kollektionen Spring Moments.
Igår hade vi scrapmys och releaseparty i K-designs basement och då gjorde vi en after eight /the behållare....

Här har jag använt pappret Loveletter med stämpeln Här kommer det mums.
På locket har jag satt en liten chokladkake charm.


Sidorna har jag klätt med blommor och en nyhet som ni nu kan hitta i shoppen. Förklistrad spets på rulle.


På baksidan har jag gjort en liten löstagn
bar skylt med stämpeln With lots of kisses


Och för att lätt kunna skifta skyltarna har jag fäst dem men minimagneter, också en nyhet i hoppen ;)


Och så snurrar jag locket ett halvt varv så sitter det en tepåse charm på andra sidan.


I asken har jag klätt in förvaringen till after eighten och gjort en insats för att få den stabilare, dessa tar jag ut om det ska vara te i...


Och ni har väl inte missat alla blingstenar jag dekorerat med, underbart med massor i samma storlek :) dessa hittar ni också i shoppen. Och så ska vi kika lite på kortet jag gjort också :)


Och på det har jag använt pappret  Spring Moments - Together. Och så den mysiga stämpeln Min kärlek till dig.


Nu önskar jag er en riktigt skön vecka! Kram...


2 kommentarer:

Rozzan sa...

Jättefint, både kortet och behållaren. Får se om jag får ihop behållaren. Kortet har jag redan gjort klart idag:)

Stephi sa...

väldigt snyggt