fredag 1 mars 2013

Bokkort

Har gjort ett bokkort och använt samlingsarket

Har ni sett att K-Designs har pyttepyttesmå men starka magneter.
Jag har använt sådana så kortet håller ihop.
Ni hittar dem HÄR.

Jag har strösslat med pärlor från min låda men
finns K-Designs pärlor



På framsidan har jag stämplat och embossat direkt på pappret.
Stämpeln finns HÄR



Satte en av de alldeles nya förklistrade spetsarna straxt under texten.



Ett fint silvrigt hörn med en ängel hängandes i en kedja.



Ett organzaband har jag lagt i veck och fäst bakom blommorna.
De rosa blommorna och knopparna har jag färgat.
Den vinröda blomman hittar ni HÄR

Några rosa rhinestones i hörnen



Innuti sitter papper från samma samlingsark

En liiiten yta finns det att skriva på, vill ju att så
mycket som möjligt ska synas av pappret.



Fäste liten bit ostduk och sedan en rosa berries i hörnet



Ringarna har jag lagt 3d-lack på


Nu får jag hoppas att nån gifter sej i smyg  ;- ))







3 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Jättefint kort, mysiga papper
och tuff stämpel.
Kram

Majsan sa...

HELT HELT UNDERBART, såå fina papper!!

KRAM MAJSAN

Attis sa...

Såååå fint, härliga detaljer och välarbetat som alltid.
Kram Atti.