fredag 15 mars 2013

Nytt körkort

Fast man kan ju fundera på om denna snubben inte
 behöver några lektioner till.

Till detta kortet har jag använt samlingsarket
en pytteliten bit av samlingsarket
Old Times (vintage stone) och
en filmruta från arket Little Things

Jag har lagt lite glitterlim och 3d-lack på framsidans papper

Har även stämplat halva stämpeln Vad är det vi hör och
stämpeln Däckspår

Några blommor och blad tillsammans
 med två olika band.

Några rhinestones i 2 olika stl.



Det är inte alltid så lätt att ta en bild på allt som glittrar och blänker



Jag vek ihop banden lite grann



Såhär ser insidan ut och här ser man den andra delen av stämpeln
Vad är det vi hör  och jag har oxå stämplat med  Däckspår .



Under tapeten syns lite av samlingsarket Old Times (vintage stone) 
Tavlan gjorde jag av en filmruta från pappret  Little Things och
i den har jag satt en charms iform av en lastbil och på
pakethållaren har han en charms iform av en skiftnyckel.














4 kommentarer:

Rozzan sa...

Superfint OCH roligt kort:)Som vanligt många detaljer att titta på =Gillas
Kramiz

Stephi sa...

snyggt och roligt gjort!!

Rosa A sa...

Riktigt läckert! Dessutom med humor, det gillas :-D
Kram Rosa

Christine Schärfer sa...

Åå, vilket fint kort. Älskar särskilt insidan. Jätte fint!

Kram
Christine S