fredag 19 april 2013

Skål i papper

Har testat att göra änu en sån här "skål" .
Starbox heter den egentligen.

Lite fin att ge bort med nånting i eller att ha hemma själv

Jag har vikt den i pappret 






Jag har använt den väldigt användbara stämpeln Hjärtliga gratulationer
med utbytbara på födelsedagen, till brudparet, till hemmet,  mfl.



Rullade ihop de svarta skelettbladen lite lätt och
 i det ena bladet fäste jag vita berries.
Knöt en rosett av ostduk och fäste några blommor på.
Ovanpå den stora rosen satte jag en söt charms

Vek ett Silver organsaband med sidenkanter och fäste lite bakom ostduken
Några halvpärlor fick oxå vara med




Undersidan har fått en platta av svart CS och i den har
jag fäst några "fötter" Silver fastner som ni hittar HÄR


Glöm nu INTE att kika in till K-Designs store
Klicka HÄR så kommer ni dit direkt

Önskar er alla en riktigt varm och härlig helg



4 kommentarer:

Päivi sa...

Läckert!

Trevlig helg!

Kristina ScrapSalig sa...

Meeen vilken cool! Supersnyggt dekorerat också!

Tack för härligt kreativ inspiration!

Kram

Anneli sa...

Superfint! Blir också inspirerad! Var hittade du "mallen"?
Kram

Ulla sa...

Urläcker ask snygg dekorerad.
Kram Ulla