fredag 3 maj 2013

Lackat och embossat lite

Dessa papper är helt ljuvliga tycker jag
Ville inte klippa upp eller överdekorera detta kortet.
Så jag har endast fäst tre rosor 3cm en vit berries och 
en läcker metalldekoration iform av en pennspets

Stansade ut ett hörn inne i kortet och det som blev utstansat 
har jag använt här tillsammans med blommorna. 
Strösslade med några vita halvpärlor
Ett metallhörn fick oxå vara med




Vi 2  har jag stämplat med Distress Ink - picked rasberry och
 sedan har jag embossat med klart pulver.

Ringarna har jag 3d-lackat



På insidan har jag satt samma papper som framsidan  Spring Moments - I do.
Här har jag stämplat med texten  Dear Beloved på vänstra sidan.



Texten har jag stämplat med Distress Ink - picked raspebby och 
sedan embossat med klart pulver



De ljusa svirlarna har jag lagt 3d-lack på och
munnen och stämpeln With lots of kisses har jag stämplat me
Distress Ink - picked raspberry och embossat med klart pulver.




Trevlig helg


1 kommentar:

Kristina ScrapSalig sa...

Ljuvligt romantiskt och jag gillar dina vackra, "glossade" detaljer!

Ha en underbar helg, kram!