fredag 21 juni 2013

Godmorgon

Idag är det ju midsommarafton och jag hoppas att ni alla får 
en riktigt härlig midsommarhelg med massor av sol och
en massa god mat och dryck och dans runt midsommarstången.

Kommer ett kort här som kanske inte har midsommarfärger
Jag har använt papprena Old Times-All Times och

Ett par metallhörn och några rosa 5 mm rhinestones




Färglagt en av Bildmålarnas nya stämplar som ni hittar HÄR
Har använt Distress Markers



En bukett blommor (de rosa är från mina egna gömmor)och
Rosa organzaband med sidenkanter i några veck hos blommorna



I ena hörnet fäste jag en kedja i bågar med skruvbrads och
 hängde en stjärncharms i



I kortet har jag använt pappret 
 på andra sidan satte jag lite washitape



Jag har oxå stämplat med textstämpeln Du är bara bäst och
med den ena stämpeln Hörn

Jag kunde inte låta bli att lägga lite crackle accents på
några utav "tegelstenarna" .









Inga kommentarer: