torsdag 13 juni 2013

Högtidsdagar

Den här månaden, juni, 
är nog en av de mest hektiska vad gäller högtidsdagar
såsom student, bröllop, midsommar och alla födelsedagar.

Idag bjuder jag på ett födelsedagskort,
där basen är i svart cardstock
Kan inte bli "mätt" på denna stämpeln "Läckraste puman"
Jag bara älskar den :)
 Jag har satt på två av de nya fina bradsen som ser ut som skruvar
på varje sida om stämpeln. 
Under textremsan har jag satt det snygga prickiga mönstret
 från pappret Let´s Play, Again.
Som ram på kortet har jag satt Let´s Play, Together 

Lite små blommor tillsammans med ytterligare en ny produkt.
Det är pärlor på tråd som finns i två olika färger.
Sen har jag klippt ut en sko från pappret Let´s Play, Together
och satt på en klar cirkelstickers
Verkligen roligt (och billigt) att göra egna dekorationer med dessa!


Insidorna klädde jag med samma papper, Let´s Play, Fuzzy
Stämpeln Hipp hipp hurra får pryda vänstra sidan,
medans den högra endast får en enkel grattis-stämpel, då tanken är 
att man ska ha plats att skriva något i den rutan också.
Längst ner i högra hörnet fick
 organzablomman bli pricken över i och avsluta detta kortet.


Ha det bäst så syns vi om en vecka igen




1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Ett läckert kort
Jag gillar de där cirkelstickersarna man kan göra mycket med dem

Kraaaaaam