söndag 25 augusti 2013

Godis Resväska

Hej vänner!
Och GRATTIS Kattiz i efterskott! (Hade ingen aning om att du fyllde tjugo sju igen:))
Idag ska jag visa en liten godis resväska, det är den ena av två som jag har gjort. Det är så bra att ha några små gåvor färdiga, man vet aldrig när man behöver en. Den första "tjejiga" har jag redan visat på min blogg, här är den "killiga" varianten.


Jag har använt det fina Back to nature - Together papperet tillsammans med Gesso, band, gamla frimärken och metall charmen som fick hänga i en kedja.





Hörnen gjorde jag med den minsta av Nestabilities Romantic Rectengles diesen. Efter att de präglats, klippte jag dem i två bitar och gnuggade på Inka Gold.


Kalorier får man utan vidare med denna lilla resväska. (Älskar den stämpeln) 
Håll till godo! Ha en skön helg allesammans!
Kram, Birgit



1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Men åhhh vilken bra väska med smaskigt innehåll och så är den ju såå snygg oxå

Kraaaam