fredag 20 september 2013

Mitt vinstkort

Jag har ju varit på min allra första scrapträff.
Visste ju inte riktigt vad jag skulle ta med mej.

Tog med mej ett gäng papper och stämplar för att göra lite
DT-alster och ett gjorde jag efter en bingobricka och lämnade in
till tävlingen och så blir jag framröstad vinnare.

Ska se om jag kommer ihåg raden.
Man skulle ha minst 3 fjärilar, minst 3 olika band,  minst 5 bling, och minst 5 rosor.

Jag gjorde ett ramkort och använde ett av de nyaste papprena
Klippte ut fjärilen som finns på pappret, satte fast den på ramen upptill
En tjusig metallfjäril och så stansade jag ut en fjäril från pappret.

Innan jag fäste pappret på själva ramen fäste jag 2 av banden korsat 
över varandra och runt pappret.
Det tredje bandet sitter i veck hos rosorna i hörnet.

Använde olika stl på rosorna och även rosenknoppar och
en bronze berries, jag gillar dessa små "klasar".

Blinget var jag tvungen att springa iväg och köpa 
för jag hade inte tagit med mej nåt i rätt färg.

Ett metallhörn finns oxå med

Stämplade den underbara stämpeln Det är dom små 
 med en sepiafärgad dyna









Insidan har resten av pappret 


Ha en riktigt underbar helg.


1 kommentar:

Stephi sa...

sjukt snyggt!
Grattis till vinsten.