lördag 14 september 2013

Remember Me On Vaccation

Hej på er, sent inlägg idag men bättre det än inget ;)
Har faktiskt fått skrappa lite med de nya papprena och tänkte idag bjuda på en layout och ett kort.
 
På layouten har jag använt papper från serien Remember Me - Always, Chandeliear och Butterfly.
 
 
Och så massor och åter massor av härliga blommor. Har ju även fått hem en större fin ros  och liljor som jag ska försöka få upp i shoppen så fort jag kan.

 
Stjärncharmsen är en av mina favoritcharms just nu, tycker dom är urläckra!


4
 
Och så de söta 2013 charmsen som också är nya och ska upp i shoppen de närmsta dagarna. Och spets i de rivna kanterna....

 
 


Och så till mitt kort!
Primas blixtlås är ju så snygga eller hur?
Och så massa blommor igen och coppar hörn.
 



 
Imorgon Söndag är det dag för Söndagsklubb mellan 10,30-19,00 och jag kan förhoppningsvis få upp lite nytt då. På återseende!
 
Psst... Är ni sugna på en utmaning?
 
Kram Kattiz