söndag 1 september 2013

Sötnos!

Hej igen!
Då var det Söndag igen, veckan har bara svischat iväg. Jag vet inte vart den tagit vägen faktiskt.
Idag har jag ett kort som jag faktiskt inte vet vad det heter, ett slags pop-upp kort i alla fall. Jag har mallen sparad på min dator och jag vet att den kommer från Noor Design. Jag har försökt hitta länken till mallen på hemsidan, men jag har tyvärr inte lyckats hitta den.


Men visst är den söt, "Biking" stämpeln från Nellie Snellen! Tillsammans med de färgglada In Colors papperen blir det här kortet perfekt till någon från den lite yngre generationen:)


Jag färglade bilden med mina Copics, den röda cykeln och ballongen fick ett lager med Glossy Accents så att de skulle blänka riktigt fint.


"Gruset" under cykeln gjorde jag med Stampendous embossing pouders/fragments.
Texterna är tagna från två stämplar, Grattis med variation och Hjärtliga Gratulationer med variation.
Ett par vita metallhörn, lite blingstenar och de gröna Berries-arna är så läckra att jag får lust att äta upp dom,avslutar det hela för idag.
Hoppas du vill titta in igen nästa Söndag! Och att du vill komma hit hela veckan för att titta på vad mina fantastiskt kreativa design teams vänner har att visa dig.
Ha en bra vecka!
Kram, Birgit


2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ohhhhh sååå himlans sött


Kraaaam

Anonym sa...

Vilket häärligt grön-blått kort - gillar ocksåå de där gröna berries:arna
Kraaam C