fredag 4 oktober 2013

Ett rör till mina Distress Markers

Har mina Distress Markers i ett pringlesrör jag skurit ner lite.
Men när jag var på träffen klädde jag om det.
(Går ju inte för sej att komma med pennorna i ett oklätt rör kände jag.)

Klädde det med pappret
Steampunk Light - Constantin




För att det skulle stå bra använde jag brads fötter



Jag sprayade några vita platta blommor finns HÄR med
Heidi Swapp - Bronzer satte ihop till 1 blomma med en halvpärla i mitten,
 bredvid satte jag en metallblomma även den med en halvpärla i mitten




Slog i några öljetter och trädde ett band igenom och vid bandet 
satte jag en charmspennspets









Har även använt klar cirkelstickers och fler halvpärlor




Eftersom man ser botten på burken stansade jag ut en rundel i pappret och
fäste där och la på lite crackle accents



Kanten fram har jag döljt med två olika förtejpade spetsar som jag
har smutsat lite med distresser.
Den ena hittar ni HÄR och den andra HÄR










3 kommentarer:

Rosa A sa...

Hur coolt som helst! Dessutom supersnyggt!
Kram Rosa

Jok_96 sa...

så läckert, tack för tipset <3

kram Johanna.

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Kanonsnyggt. Du är proffs på detta med pyssel:)) Får mycket inspiration. Kram