fredag 25 oktober 2013

Explosionask

Eplosionask, tror att de heter så.

Iallafall så har jag använt vit och svart enfärgad CS och
 sen det alldeles sprillans nya pappret 

Vill inte dekorera för mycket på det läckra pappret.




Böjde en metalldekoration och satte över kanten



Texten som ni hittar HÄR har jag embossat med detta pulvret.
Men först har jag stämplat med Distress Ink.



När man lyfter av locket faller sidorna isär och då ser det ut såhär.



Har varit sparsam med dekorationer här inne oxå.



Haf gjort en sedelhållare (presentkort får oxå plats).
Runtom den har jag satt vit spets och 
sedan några varv med pärlor på tråd - vit.



Satte dit en liiiten bjällra på ena pärltråden






På den andra sidan slingrar sej pärlor på tråd



Satte fast en klädnypa så att jag kan sätta dit nåt läckert.
Just nu satte jag dit en chokladpeng ( lånad från lilltjejen )



En stor klar cirkelstickers på ena stjärnan blev det oxå



Så här ser lådan ut uppifrån om man håller ihop sidorna



3 kommentarer:

Cornelia sa...

Flott arbete!

Kul idéer till hur man kan ge pengar, både klädnypan och "sedelhållaren"!

Jeanette Wallén sa...

Riktigt, riktigt snyggt! :)

Stephi sa...

snyggt och coola papper!