torsdag 31 oktober 2013

Höstigt kort till svärmor


Idag visar jag ett kort 
med papper från kollektionen Take my picture och Remember Me.
Ett höstigt kort som jag tänkte ge till min kära svärmor :)
Detta papper  View finns i flera färger. 
Jag har vanlig vit cardstock som bas.
Några dekorationer får alltid plats,
men nu valde jag att sätta dom vid stämpeln som jag har färglagt med copics.
Det fina pärlbandet i grönt hittar du HÄR
Blommor finns det i mängder  HÄR


Detta papper från insidan på kortet hittar du HÄR 
Textstämpeln hittar du HÄR bland många andra!
Lite band "piffar" alltid upp
 tillsammans med andra dekorationer....


Hoppa nu in i SHOPEN och se mer 
vad som kan tänkas finnas att skriva till på önskelistan.
 För nu närmar sig julen med stormsteg,
inte ens två månader kvar....

Ha en go dag och helg

3 kommentarer:

Gitte sa...

Sikke et smukt kort.

Birgit sa...

Snyggt! Detta kommer svärmor att gilla!

Rozzan sa...

Tack snälla för era goa kommentarer:) kramiz