lördag 30 november 2013

Lekt med nya färger...

 
Hej på er.
Nu är det 3,5 månader kvar till vårens stora Scrap och Pärlträff på Annexet i Globen!
Självklart kommer vi finnas på plats med vår butik och vi ser fram emot att få träffa er, både gamla och nya kunder!
 
Vi kommer erbjuda workshop och demos för er som vill inspireras av nya tekniker!
Läs om dem och hur ni anmäler er här:
 
Vi butiker har också en överraskning till er deltagare som kommer deltaga! 
Sofia kommer presentera detta närmare inom kort i Facebookgruppen för träffen. 
Gå med i Facebookgruppen för Stockholm Scrap and Pearl Event!
 
Träffen har snart nått maxantalet deltagare så tveka inte att anmäla er så att ni inte missar en plats!
Anmälan och priser:
 
För er som vill se på bilder från tidigare event: 
Och nu till lite nyheter som kommit in denna vecka som jag har lekt lite med idag nämligen alla dessa härliga färger, både akryl, magicals pigmentpulver och mister.
 
Jag har gjort några så tavlor.
 
 
På mina tavlor har jag använt mig av
För att färga insidan har jag använt mister från Lindys Stamp Gang.
Mänger av metalldekorationer som ni också hittar i shoppen.
Och så lite Inca Gold med fingertopskänsla.
 
 

 
Jag har också använt
 
Så missa inte en runda i shoppen för att kolla in alla nyheter.
 
 
Kram Kattiz
 

3 kommentarer:

Anonym sa...

SuperSnygga tavlor
Kraaaam C

Kristina ScrapSalig sa...

Otroligt läckra tavlor alla tre! Du är en fena på att trolla med metalldekos, Inka Gold och mist!

Kram

Marita Johansson sa...

Wooow såååå jäklans snygga