fredag 1 november 2013

Rött Julkort som gnistrar och glimmar

Jag gillar julkort så här kommer ett till från mej.
Jag har använt enfärgad CS och så pappret
Snowflake från serien Cold Winter



Jag har använt hela pappret och jag började med ett
lägga  Stickles Stardust på snöstjärnorna sedan delade
jag pappret i 4 delar fäste det ena på framsidan och två på insidan.
Det fjärde klippte jag bort och sparade snöstjärnorna från och 
Limmade dem platt mot kanten och 
satte 3d-kuddar in mot kortet så det lyfts.

Tomten satte jag så det ska se ut som om han går in bakom snöstjärnorna




Texten Tomten kämpar är stämplad med 
Distress Ink och sedan embossad med Magic Moon Pearls



Bandet satt jag i olika långa veck tillsammans med
några liljor och en charms



Såhär blev insidan och här har jag använt stämplarna




Har ni varit in till K-designs Store de senaste dagarna ???
INTE då får ni kila in HÄR och
 kolla in alla nyheter som Kattiz lagt in




Inga kommentarer: