söndag 24 november 2013

Varma Vinter Hälsningar

Hej på er!
Det är November mörkt nu, i alla fall här hos mig där det ännu inte finns någon snö som lyser upp.
Jag ser fram emot Advent, och att få sätta upp alla stjärnor och ljusslingor.
Idag tänkte jag visa ännu ett `CAS´ kort, d.v.s. ett enkelt kort. Har halkat in på det temat ett tag nu... med jultema såklart så här års:)


Jag försökte verkligen ta bilder som skulle visa allt det glittriga i julkulans snöflinga, men det var inte lätt... som vanligt.


Jag hade en ide´om dessa julkulor men jag är inte helt nöjd med dem. Tyvärr tycker jag att de är lite för stora, men jag hade ingen mindre snöflinge stans. Så därför fick det bli så här. "Man tager vad man haver".
Jag använde papperet In Colors - Dreamy som jag tycker har klara fina färger och stämpeln Frosty Kisses.
Det var mitt bidrag till K-designs bloggen den här veckan.
Hoppas att du får en fin vecka!
Kram, Birgit