tisdag 3 december 2013

Förkläde till julgodiset

Min äldsta dotter är en riktig gourmet och idag visar jag en korg med formen av ett förkläde som hon kommer att få till jul. 


 
Det här läckra motivet från Kenny K är färglagt med Promarkers. Motivet hittar ni i shoppen.
 

 
Blommorna är penslade med lite gesso för att ge en känsla av snö.
 

 
Knappen har jag gjort med hjälp av en bit designark och en cirkelsticker.
 


 
På korgens insida har jag fäst ett av mina egna rim som ni hittar bland shoppens nya julstämplar.
 
 
Material från shoppen som jag använt:

Stämpel Under julen
Stämpel Kenny K Chef
Cardstock Classic Vit
Röda rosor 1,5 cm
Berries röda
Blad mellan
Spets vit


Varmt tack för besöket, ha en härligt kreativ dag!

Kramar från DT Kristina ScrapSalig

4 kommentarer:

Rozzan sa...

Wow så läckert!! Och som vanligt snyggt färglagd stämpel :) kram

Birgit sa...

Vilken kul grej, skitsnyggt! Skulle vilja ha den själv:)

Anonym sa...

Ur-läääcker!!! SuperSnygga detaljer!
Kraaaam C

Marita Johansson sa...

Meeeen så himlans supersnyggt