söndag 1 december 2013

Första Advent

Hej vänner!
Det är dags att tända första ljuset och jag har naturligtvis piffat upp mina ljus lite.



Siffrorna köpte jag i närmsta mataffär faktiskt. Nertill däremot har jag använt mig av vaxpapper och remsor av To the Streets - Yellow Brick papperet. 


Runt papperen knöt jag både natursnöre och remsor av ostduk.


Varje ljus fick också en liten metalldekoration med jultema, och blommor.



 Visst blev dom fina mina ljus! Jag kommer nog att fixa till brickan de står på med lite mer naturmaterial, det kommer att bli så snyggt på mitt bord.
Jag önskar alla en härlig första Advent!
Tänd ett ljus, ha lite Söndagsmys och unna dig en riktig "gofika"
Kram, Birgit

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå snyggt!
Kraaam C

Kristina ScrapSalig sa...

Åååh, otroligt vackert och definitivt de snyggaste adventsljusen jag sett!

Kram

Rozzan sa...

Åhhhh så tjusigt !! Roligt med lite egen stil och dekoration som ingen annan har :) kram

Marita Johansson sa...

Såååå himlans tjusigt