onsdag 4 december 2013

Layouter med "misslyckade" foton


 Idag visar jag två layout med foton på min son, båda med foton som inte är så där jätte lyckade båda mer eller mindre suddiga. Ovan en layout med ett foto taget i sommar, ett foto jag verkligen gillar fast än det verkligen är oskarpt :) Jag satt ganska långt ifrån och zoomade in honom med kameran därav den oskarpa bilden.

Någon annan som tycker det är svårt att fota sina alster den här årstiden? :) Jag tycker inte att färgerna riktigt kommer till sin rätta :) För att se de rätta färgerna på papper jag använt till mina layouter klicka vidare till länkarna i shopen som finns i materiallistan.


Min materiallista till ovan layout:



Nästa layout jag visar är flera år gammalt foto. Gillar även detta foto fast det är verkligen suddigt.

Materiallista till denna layout:

Ha det bäst!
Päivi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga dina LO:S bidde...men Tok-gillar den sista LO:n lite mer just pga det suddiga fotot som ger den det lilla extra
Kraaaam C

Marita Johansson sa...

Supersnygga