fredag 14 februari 2014

Alla hjärtansdag

Här kommer lite kärlekspost iform av ett
alla hjärtansdag kort.

Enfärgad svart CS till basen och sen det alldeles nya pappret
jag har använt båda sidorna av pappret.

Jag började med att klippa flikarna och att embossa med
Frantage- chunky white och Aged Silver

Jag har även provat Viva Decor - Magenta och det är
halvpärlorna på flikarna som är gjorda med denna.



Sedan knöt jag en rosett med dubbla organzaband innan jag fäste
ihop ovandelen med underdelen.



En bit av vit tyll satte jag under en av flikarna och där fäste jag även 
ett rosa hjärta på den andra sidan har jag stämplat vi2 och




En långsmal bit av pappret som jag har stämplat Skapa med.... på och
den fäste jag ena änden på de svarta skelettbladen.

Lite olika blommor och några blad finns det här i hörnet.

De små rosalila rosorna är vita från början men jag färgade dem med



Det sitter även ett glashjärta vid blommorna



Jag har även stämplat med två till utav stämpelsetet Lots Of Kisses och
satt en klar cirkelstickers  över dem.





Insidan är klädd med samma papper och jag har även här använt 
Frantage- chunky white och Aged Silver




Ni har väl varit in och kollat allt nytt i Shoppen.
 INTE
Kila då in HÄR så kommer ni direkt på.
HÄR hittar ni de nya papprena


Hoppas ni får en trevlig helg



5 kommentarer:

Cattiegirl sa...

Vilket underbart kort - älskar färgerna och hur blommorna väller ut! :-)
Kram
//Cattie

Päivi sa...

Härligt!!!

Trevlig alla hjärtansdag och helg! :)

Sinikka sa...

Wow vad det finns mycket att se på detta kort. Kanon fint

Christa sa...

Like this card very much !!
And that little frog .... awesome !!
ENJOY YOUR WEEKEND !
XX Christa.

Ulla sa...

Fantastiskt snyggt kort.
Kram Ulla