tisdag 11 februari 2014

Captain Jack Sparrow

Min äldsta dotter är mycket förtjust i skådespelaren Johnny Depp och jag gillar honom lite extra mycket i rollen som Jack Sparrow i Pirates of the Caribbean. Därför har jag skapat en speciell presentpåse som hon ska få på sin födelsedag. Den svartvita bilden på påsen är en utskrift från datorn.
 
 
Designarket Black and white är perfekt till svartvita projekt och det blir fin effekt med lite färgade rosor som bryter av.



Istället för banden som redan satt i påsen bytte jag till finfina, elastiska spetsband från shoppen.
 
Material från shoppen som jag använt:

Stämpel Presentkort
Designark Black and white
Berries Röd
Spetsband Svart
Charm Dödskalle med vingar (påminner om den jag använt)
Embossingpulver Opaque White
Magical pigment Autumn Maple Crimson
Viva decor glitterliner Hematit


Varmt tack för besöket, ha en härligt kreativ dag!

Kramar från DT Kristina ScrapSalig

3 kommentarer:

Päivi sa...

Oolalaaaa! :) Vad läckert!!!

Christa sa...

Looks great !
Like the black and white with a touch of pink ....
XX Christa.

Kristina ScrapSalig sa...

Thank you for such nice comments! =D

Hugs