onsdag 12 februari 2014

Du gör mig glad


 Här helt nyligen har K-design kommit ut med två nya kollektioner + en "växande" kollektion Mitt Livs Projekt som är en svensk variant av Project Life. Idag visar jag en layout där jag använt mig av dessa helt fantastiska nya papper från kollektionerna Knock on wood  och Spring Fling.


Använde mask Mini tiny circles tillsammans med Inca Gold. Denna gång blandande jag ihop tre olika Inca Gold färger för att få en liten annan nyans av grönt. Använde Jadegreen, Aqua Marine och Champagne

 

Jag är helt beroende av dessa cirkelstickers :)

 Min materiallista:

Ha det bäst!
Päivi 




2 kommentarer:

Christa sa...

What a very beautiful LO !
I like how you have played with colours ....
And great picture.
XX Christa.

Ywonne sa...

Snyggt... snyggt... får nog hoppa in och kolla in de nya papperen *S*

Ha det...