fredag 30 maj 2014

Man behöver inte göra...............

..........alla inbjudningskort likadana.
Eller hur?

Min lilla tjej fyller år i augusti och jag tänkte att jag kunde göra
några inbjudningskort då och då..
Men jag tänker göra dem olika allihopa.
Idag visar jag det första kortet och det går i rosa och grönt.

Till basen har jag använt Bazzil Dott Swiss - Slipper och 
sedan är det ena mönstret från In Colors Together




Jag har stämplat Inbjudan med Distress Inks och sedan embossat
med klart pulver med glitter i (fanns i min låda)
HÄR hittar ni K-Designs embossingpulver




Även till kalas är stämplat med Distress Ink och sedan embossat.
Framför satte jag några trädekorationer. 
(Kunde inte hitta just dessa men HÄR finns liknande i kork)




Stämpeln satte jag fast på några varv av Pärlor på tråd - Grön



Små trästjärnor sitter tillsammans med ett par sträck jag gjort med



Även halvpärlorna är gjorda med 



Lätt att få jämna




Ett par klara cirkelstickers finns med



Insidan har ännu ett av mönstrena på  In Colors Together




Hoppas att ni alla får en härlig helg med massor av sol


1 kommentar:

Christa sa...

What a very cute card ....
Like the pink and green.
XX Christa.