fredag 16 maj 2014

Med lite trädekorationer

Till en alldeles ny liten kille.

Enfärgad CS till stommen och sen är det samlingsarket

Jag har stämplat med Grattis med variation i rutan som finns på pappret.
Ovanför rutan har jag satt en klar cirkelstickers och efter kanten
på rutan fäste jag en bit av ett pärlband ( hittade det tyvärr inte)






Vid stämpeln satte jag en liten charms iform av en nalle





I ena övre hörnet har jag rullat pappret lite och på pappret under har jag använt
denna masken tillsammans med detta limmet och sen har jag lagt på 

Var lite svårt att fota så man ser det riktigt bra.

Jag har "strösslat" med trästjärnor vissa har jag målat lite och så fäste
jag några vita rosor som jag sprayat blåa med




Ofta har jag nåt metallhör men nu har jag använt trä"pilar"
( som jag tyvärr inte kunde hitta)



Insidan har två utav de andra mönstrena från pappret
Här har jag oxå stämplat med ytterligare en stämpel som hör till





1 kommentar:

Christa sa...

This is a very beautiful and adorable babyboy-card !
Like what you did in the corner with the paper and flowers.
XX Christa.