onsdag 7 maj 2014

Project Life - på mitt sätt :)


Massor med project life produkter har trillat in i K-designs butik. Du har väl inte missat dem :)

Jag gillar PL men har kommit fram till att man inte hinna med allt, jag gillar ju verkigen att göra även layouter och kort också :) Det är en av många anledningar jag valt att inte göra project life i vecko- eller månadsuppslag. Mitt sätt att göra PL blir istället på aktivitets eller händelse nivå. Jag kan tänka mig att sonen en dag har ett album att ta med sig när han flyttar hemifrån. Däremot tror jag inte han vill bära med sig mina layouter :D

Detta är min andra PL sida jag hittills gjort. Min första bloggar jag här om du vill se den :)


Jag har valt att blanda K-designs 12x12 papper och K-designs Mitt Livs Projekt papper, papper som är K-designs egna Project Life papper. 

Dessa små bokstäver jag använt här är Tim Holtz och som jag tycker passar utmärkt till PL och dessutom väldigt prisvärda.


Även dessa bokstäver är Tim Holtz och passar så supersnyggt med K-designs papper.
 

Många av K-designs egna stämplar passar givetvis utmärkt till PL. 

Min materiallista:
Små bokstäver: Tim Holtz
Bokstäver:  Tim Holtz
Stämpel, pil med text från set: Runda Så Sött 
Stämpel, rund med pil från set: Happy Birthday - Rund
Wood Veneers: Stjärnor

Ha en bra dag!
Päivi

3 kommentarer:

Christa sa...

Another great page for your Project Life. I like the wintery feeling from the photos ....
XX Christa.

Cornelia sa...

GILLAR!!!

Även om jag personligen inte är så förtjust i just vinter... *fniss*

Härliga bilder och fint komponerad sida!

Marita Johansson sa...

Himlans snyggt