fredag 20 juni 2014

En sparbössa

Nu har vi tuggat Pringles igen.
Himlans bra burkar blir det över som man kan använda till olika saker,
Denna gången blev det en sparbössa till en kille.

Jag har använt papprena Deep Orange och Plate
 båda från serien Ground Zero



Jag har skruvat i några skruvöglor i locket och fäst en kedja i och
i på kedjan hängde jag en nyckel med texten Dream.
Inte fel att spara till nåt man drömmer om.
Kedjan fanns i min låda HÄR finns K-Designs kedjor



Alla nitarna på pappret har jag lagt Glossy accents



Små fina silverhörn som jag har färgat lite med Inca Gold - Browngold



Längst ner på burken har jag fäst några varv med naturgarn



Har även färgat metallblomman med Inca Gold - Browngold
Tyckte att en blomma kan man väl iallafall ha fast det är en kille som ska ha den.



Korsade även lite kedjor från botten och upp



På lockets undersida har jag fäst en bit av Deep Orange



Detta är mitt sista alster som DT här hos K-Designs.
Det har varit en fröjd att skapa med alla fina papper och läckra stämplar och
allt fina som bara strömmar in till K-Designs store

Jag snälla Kattiz för att jag fått äran att ingå i ditt DT-team.



1 kommentar:

Anonym sa...

Åh så läcker din sparbössa bidde
Kraaam Cyllan