onsdag 23 juli 2014

Gammal fotoram blev en tavla


En gammal trä fotoram fick sig en liten genom gång och blev en tavla istället :) 


Försökte få till lite färgstänk även på själva ramen. De klarblåa färgfläckarna fick jag dit med hjälp av  blå akrylfärg + lite vatten + pipette. De lite mörkare är mist.


Rosor har jag använt i 3 olika storlekar och även de har fått både mist och akrylfärg på sig.


Penseln är från privata gömmor :)

Och en stämpel som jag tycker passade utmärkt till denna tavla :)

Min materiallista:
 Papper (som bakgrund vid fotografering): Cold winter - Earth star
 Papper (som bakgrund vid fotografering): Let´s play - Dance
Blommor: Ros 3 cm
Blommor: Rosor 1,5 cm
Blommor: Rosor 1 cm
Blommor: Make your own
Metalldekos: Kugghjul mix
Metalldekos: Kugghjul mix
Lim: Tacky glue
Stämpeldyna: Memento - Tuxedo black


Ha det bäst!
Päivi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så otroligt snyggt.

vitatulpanen sa...

Snyggt! Å ja jag älskar blått! ;)