fredag 8 augusti 2014

Lådkort

Hej Hej!
Nu är det min tur igen, veckorna går så fort nu i slutet av sommaren :)
Idag tänkte jag visa ett lådkort tror jag att det heter som är 4 st. små lådor, lite större än tändsticksaskar som jag ska lägga karameller i och ge bort.
 
Ovan och nedansidan är chipboard bitar då jag ville ha något rejält, annars har jag använt cardstock, akvarellpapper och mönsterpapper.



 
 


Lådorna, har små handtag på varje låda så det blir lättare att dra ut
Närbild på dekorationerna och stämpeln Lite här och var på blommorna har jag målat med Inca Gold-Platinum för att lite mer liv.
En till närbild.
Material använt från shoppen
 
Papper
 
Mönsterpapper
 
Dekorationer
 
Stämpel
 
Övrigt
 
 
Hoppas ni gillade karamell asken, så får vi se vilken lycklig människa som får den full med godsaker.
 
Vi syns om en Vecka
Kram TessiBessi

 




Inga kommentarer: