fredag 29 augusti 2014

Tepåse Hållare

Halloj!

Idag tänkte jag visa en tepåse hållare som jag gjort från scratch med chipboard.
Jag har inte dekorerat mycket då den ska kunna få plats smidigt lite här och var.


Texten "time for tea" har jag skrivit ut från datorn
Tekoppen är en stämpel som jag klippt ut och endast färglagt blomman men samma färg som papprena


Facken inuti, som jag klätt med ett annat mönsterpapper
 Använt från shoppen

Mönsterpapper
Let´s have a Cup - English Tea
Spring Fling- on wings

Det finns "te" charms i butiken inte den som jag har men andra fina :)
Tepåse
Tekanna
Kaffe-The kopp

Det var allt för mig denna gång :)

Kram Scrappingbessi



4 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Snyggt

Anonym sa...

Tack så mkt :)

Kristina ScrapSalig sa...

Läckert och en riktigt skojig idé!

Anonym sa...

Tack så mkt, den kommer definitivt till användning ��