tisdag 13 januari 2015

Provdocka med volangkjol

 
Ända sedan jag först fick syn på de läckra volangbanden i K-Designs shop så har jag velat göra en söt volangkjol av dem. Äntligen har jag kommit mig för att testa det och idag visar jag resultatet.
 
Kortet är format med dies och uppbyggt i flera lager. Jag har också mixat olika media som papper, akrylfärg, mossgummi och Inka Gold. Samtliga figurer som t ex klocka och provdocka är utstansade ur kartong från flingpaket.




 
Material från shoppen:

Designark Jul i vårt hus - Gran
Mitt Livs Projekt - Vardag
Cardstock - Classic Svart
Decoart Festive - Green Metallics
Stämpel K-Designs - Rund Grattis
 Charms - Stor sax, bronze
Knappar - Pastellfärgade
Pärlor på tråd - Gröna
Rhinestones - Stora, mixade färger
Rhinestones - Svarta
Band med volang - Rosa  volangspets
Embossingpulver - Opaque White 
Inka Gold - Yellowgold, Copper och Yellowgreen

Varmt tack för besöket, ha en härligt kreativ dag!
 
Kram från Kristina ScrapSalig

Inga kommentarer: