lördag 18 april 2015

Viva la parfumes

Jag älskar dofter och har säkert över 20 flaskor olika parfymer.Här är en av mina favoriter så jag  gjorde om en liten display hylla som passar för denna flaska.

Målade hela boxen med svart gesso.Lite Inka Gold runt kanten.
Limmade bronze färgade hörnbitar och på bakväggen en bit av 
papper Mitt livs projekt/höst.


                                     
                                                                Material från shoppen

                                                                Dekoration
                                                                Metallhörn .

                                                                Papper; 
                                                                Mitt Livs projekt /Höst.
                                                                
                                                                Klet & Kladda
                                                                Inka Gold / Guld .

                              
                                                               Kramis //Lena

1 kommentar:

Scrappinstain sa...

Kanonsnygg låda till din parfym, pappret passar perfekt!