måndag 18 maj 2015

I dream of Painting

Hej!
Detta citat av Vincent Van Gogh är väl underbart - "I dream of painting, an then I paint my dream". Jag tycker det stämmer bra in på mig. För jag har ständigt och jämt nya färger och idéer i huvudet för kommande tavlor och jag drömmer till och med om nästa tavla... Här har jag använt en målarpalette som tavla istället för den vanliga canvasen.


Jag har använt flera masker som bakgrund och sedan gått lös på den med olika färger av mists från Lindy's Stamp Gang - alla finns här på K-Designs.




Klet & Kladd
Lindy's Stamp Gang Mists; 

Dekoration
Nyckel med "dream" samt metallblommor från tidigare K-Design sortiment
Shabby Chic Treasures Resin fågel - andra finns i butiken

Övrigt
Några övriga bruna mists för att få en djupare färg på rosorna.


Det var allt från mig idag, ses nästa måndag! /Scrappinstain




1 kommentar:

Kotolifestyle sa...

Wow hur häftig tavla. Like,like,like it!