måndag 25 maj 2015

Love Life

Hej!
Med ett snyggt papper kan man alltid göra snabba projekt även om man gör tavlor!

Här har jag använt en 15x15 canvas som finns superbilliga att hitta på många ställen. K-Designs Paperstack är ju i 15x15 så de passar perfekt.

Jag gillar att använda masker och modeling paste till kanterna på canvasen, då blir de mer "levande". Så har jag även gjort på denna tavla.

Ni har väl sett att K-Designs fått in supersnygga Embellishments från Prima i butiken. Här har jag använt ett hjärta och lågor från den kollektionen.

Så det går att göra snabba projekt även om man håller på med mixed media tavlor som jag gör. Denna tavla tog mig endast ett par timmar att göra, till skillnad från andra tavlor som tar några dagar att göra.


Klet & Kladd
Lindy's Stamp Gang Mist "Mission Bells Brown" till kanterna på tavlan

Dekoration

Papper


Det var allt från mig idag, ses nästa måndag! /Scrappinstain